sobota 13. dubna 2013

Spaghetti s příchutí koření



Dnes Vás chci pozvat ještě jednou na jih, na malé zastavení a ochutnání místní gastronomie. Jsou to chutě jednoduché provoněné kořením a bylinkami. Skvělá příležitost jak z jednoduchých těstovin připravit třeba rychlou a pikantní večeři. Pokaždé když se vrátím do Sorrenta odvezu si sebou zásobu koření, které nejen krásně provoní kuchyň, ale je i velmi dekorativní uchované v malých dobře uzavřených skleničkách.





Jak jsem se již zmínila tato směs je připravena jen z několika málo druhů koření a proto si je můžete lehce připravit i Vy doma. Určitě Vám přijde vhod a může se použít nejen na přípravu těstovin ale i taková bruschetta nebo topinka je výborná.



Budeme tedy potřebovat
15 g sušené petrželky
15 g sušeného oregána
15 g sušeného česneku
30 g sušené na kousky drcené pálivé papričky

Na jednu porci vařených těstovin cca 100 g, použijeme 3 polévkové lžíce olivového oleje a jednu lžíci koření (nebo podle chuti). Do vroucí osolené vody dáme vařit těstoviny podle doby vaření, na pánvičce zahřejeme olivový olej a přidáme koření, krátce osmahneme a když jsou těstoviny vařené přídáme je ke koření a krátce prohřejeme.




Nejlépe se sklenkou červeného vína...




Dobrou chuť Vám všem a krásné jaro...:)

30 komentářů:

  1. také jednoduché a jak krásně to vypadá!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Kamči díky, ono se říká, že v jednoduchosti je krása, a určitě to platí i v kuchyni...:-)

    OdpovědětVymazat
  3. No nádhera! :) A ty fotky máš tak krásně světlé, evokuje to ve mně parné léto :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kim děkuji, jsem ráda, že jsem Tě už trochu letně naladila...:))

      Vymazat
  4. Nádherné fotky a špagetky vyzerajú veľmi chutne a farebne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mery, moc děkuji za návštěvu, velmi chutná je i verze z čerstvých bylinek, česneku a papričky...:))

      Vymazat
  5. už som sa nevedela dočkať, čo dobrého nám ponúkneš :-) špagetky vyzerajú veľmi jednoducho ale zato nápadito a určite musia chutiť skvele!
    ďakujem za recept
    pa pa Zdenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, já děkuji Tobě za komentík, recept je opravdová rychlovka plné chuti, která Tě zahřeje i vnitřně diky pikantnímu koření..:-)

      Vymazat
  6. Prekrásne fotky a tvoje špagety by som rada ochutnala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Táňo, děkuji za závštěvu a věř, že bych Tě ráda pozvala :)

      Vymazat
    2. Rada prídem ochutnať :-)

      Vymazat
  7. V jednoduchosti je krása, nádherné a verím, že aj výbornéééééé :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, diky a s tou jednoduchostí je to pravda pravdoucí...:))

      Vymazat
  8. Jednoduché jako facka,a přesto určitě víc než skvělé:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, když jsem tento recept psala, říkala jsem si, že bude asi dost fádní, ale já mám tyto chutné rychlovky moc ráda. A jestli znáš půlnoční spaghetti s přáteli, tak toto je ten správný recept...:))

      Vymazat
  9. wow tie fotky ako z katalógu, fakt nefotíš aj pre časopisy?...viem, už som sa ťa to pýtala :-)...ak naozaj nie, tak je to veľká škoda, ale oni ťa raz určite objavia :-)...nádhera..jednoduché jedlo a tak lákavo a krásne to vieš pripraviť, klobúk dole!...krásne jarné dnie aj tebe! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ywett děkuji moc moc, jsi velmi milá :-)... Mám radost, že se Ti mé fotografie libí a to je pro mne zatím to nejlepší ocenění, měj se krásně...:-)

      Vymazat
    2. júúj, ešte aj chyby tam mám, pardon...krásne jarné dni prajem!...a ďakujem Sonka :-)...už sa teším na ďalšie tvoje nové príspevky a fotky

      Vymazat
  10. Sonička jednoduchý recept no fantasticky podaný, nádherné fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Using this physical exercise machine, you may
    do higher system workouts (arm, back again
    or shoulder physical exercises), lessen system exercises,
    also as ab workouts effortlessly.

    Also visit my web site modells dumbbells

    OdpovědětVymazat
  12. Sonio, to vypadá prostě báječně!

    OdpovědětVymazat
  13. This household gym program may perhaps appear remarkably intricate, but
    some time making an attempt on its number of levers and changes basically seeks to disprove the seemingly significant
    level of trouble that comes with the set.

    Also visit my web page - bowflex selecttech 552 adjustable dumbbells

    OdpovědětVymazat
  14. Getting utilized them all, I'm able to categorically say with out biased how the Bowflex SelectTech 552 Dumbbells presenting is the best!

    My site ... Skip Navigation

    OdpovědětVymazat
  15. Nikdy mě nenapadlo vyzkoušet sušenou směs koření, zkusím si ho namíchat. S olivovým olejem a česnekem je naše nejoblíbenější podoba špaget. Papričku občas neodhadnu, tak se pak u jídla pěkně potíme. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sušené koření je velmi praktické, je vždy při ruce a též skvěle chutná..:))

      Vymazat
  16. Soni, vzbudilo to ve mě vzpomínky, kdy jsem je u tebe ochutnala. Špagety byly vynikající a některé recepty doma podle tvé kuchařky vařím.. :-))

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Dano, také já často vzpomínám...:-) Moc Ti děkuji za návštěvu na blogu a jsem moc ráda,že Tě u mě nějaký ten recept zaujme, měj se moc hezky...:))

    OdpovědětVymazat
  18. Tyhle směsi mám taky ráda. Mnohem raději než klasické pytlíkové koření, které teda z duše nedávám. Jako ne že bych byla nějaká fanatička. Na druhou stranu, co sleduji Oktagon turnaje, hlavně teda souboje holek, tak vidím, jak může být člověk fit. A jako všechna možná éčka, která jsou v potravinách, tomu fakt nepomáhají.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše milé komenty